Športna prehrana se lahko od posameznika do posameznika razlikuje

Če menite, da se prav vsi profesionalni ali pa rekreativni športniki povsem enako prehranjujejo ter imajo enake navade, se v resnici motite. Tekač bo najverjetneje pred treningom zaužil drugo vrsto hrane kot na primer boksar. Seveda pa je določena športna prehrana namenjena prav vsem, ki se intenzivneje ukvarjajo s katero od vadb.

Na sploh pa je značilno, da mora biti športna prehrana predvsem bogata z beljakovinami, ki na številne možne načine zelo pozitivno vplivajo na naše telo. Ključno vlogo imajo tudi zdrave maščobe ter zdravi ogljikovi hidrati. V ospredju so še vitamini, minerali in ne nazadnje tudi vlaknine.

Športnik začetnik in prehranjevanje

Če ste športnik začetnik, potem bi morali še toliko bolje že takoj na startu vedeti, kakšna športna prehrana je za vas najprimernejša. To lahko raziščete kar sami, saj je dandanes na voljo ogromno strokovne literature na to temo. Po drugi strani pa vam je morda bolje, da vam to kdo osebno razloži.

K sreči pri nas obstajajo takšne vrste strokovnjakov, ki vam lahko natančno razložijo, kaj pomeni kakovostna in zdrava športna prehrana. Večina od njih se predstavlja tudi v javnosti. Na spletu imajo svoje spletne strani in številne video objave, kjer se lahko odlično poučite o tem, kaj je pravzaprav primerna športna prehrana.

Srečanje s strokovnjakom za športno prehrano

Ena od možnosti, kako spoznati, kaj je prava športna prehrana, pa je tudi ta, da se povežete s strokovnjaki s tega področja, ki so vam torej dosegljivi tudi na spletu. Lahko se vključite v katero od online delavnic ali pa strokovnjaka obiščete kar v njegovem fizičnem prostoru. Morda se vam uspe z njim dogovoriti tudi to, da vam pripravi osebni jedilnik za vaše športne podvige.

V tem primeru boste morali za storitev sicer nekaj plačati, a povsem jasno vam bo, kaj lahko jeste zjutraj, dopoldne, opoldne, popoldne in zvečer. Prav tako tudi, katera športna prehrana je sprejemljiva za uživanje pred, med in po vadbi oziroma treningu.

Leave a Reply